„Image“ jako součást našeho Osobního Brandingu?

Jak se říká „Ďábel tkví v detailu.“

Zaujal mně článek, který jsem nedávno četla. Víte, proč má Apple na svých produktech vždy čas 9:41?

Apple má na všech produktových fotografiích nebo v reklamách na hodinách stejný čas. Malý detail, který nemá vůbec hrát důležitou roli, a přesto si na něm dává tolik záležet.

A důvod? Steve Jobs totiž v roce 2007 9.ledna v 9:42 AM oficiálně představil iPhone.

Při představení prvního iPadu 27.ledna 2010 v 9:41 AM došlo ke změně. Čas 9:41 je na iZařízeních a Macích používán do dnes.

Jedinou výjimkou jsou hodinky Apple Watch, kde se používá čas 10:09. Ovšem! U produktových fotografiích je to 10:10. Důvodem je údajně to, že tak ručičky nezakrývají logo.

Říká se, že Apple chce tímto ukázat, že je napřed. Například švýcarští hodinkáři velmi často používají stejný čas na svých hodinkách nebo také 10:11. Těžko říct, co je skutečná pravda.

A jak to souvisí s Osobním Brandingem? 

Soustřeďme se na detaily také v rámci naší sebeprezentace. Včera jsem psala na svém blogu o důležitosti komunikace své osobní ZNAČKY.

Tím našim detailem může být také KVALITNÍ Book našich fotografií. Investice, která se vyplatí! Fotografie, které využijeme při naši komunikaci na sociálních sítích a také v článcích, které publikujeme. Použijeme je na svém webu, blogu nebo v tiskových zprávách.

Zažili jste ty situace, kdy Vám někdo zavolal a chtěl Vaši aktuální fotografii? Mít připravený a v pohotovosti takový Book KVALITNÍCH fotografií nám může odbourat hodně stresu. Ať jde o rozhovor, přednášku nebo účast na konferenci nebo podobné Vaše aktivity.

Pokud připravuji focení pro klienty, vždy se soustředím na tyto kroky:

  • Respektuji osobnost klienta/klientky, protože kvalitní osobní ZNAČKA vychází z podstaty každého z nás.
  • Scénář focení tvoříme v souladu s tím, z jakého oboru klient nebo klientka jsou a v čem jsou experty.
  • Definujeme si, k jakému účelu se budou fotografie používat, výsledkem jsou pak minisérie fotek. 
  • S výše uvedenými body souvisí také výběr fotografa, lokality a Outfit.
  • Fotografie jsou reálným obrazem osobnosti jako člověka a také jako experta svého oboru.

Pár rad na závěr:

  • Mějte dostatečné množství fotografií na šířku, budou se hodit především na sociální sítě, kde tento formát potřebujete nebo na web.
  • Nezapomeňte si udělat kvalitní profilovou fotografii.
  • Nepřežeňte to s retuší. Nechcete přece, aby si o Vás lidé řekli: „Vypadá úplně jinak než na té fotce na LinkedIn“ .
  • Pozor na focení v exteriéru vs. roční období.
  • Fotografie by měly splňovat kvalitu tak, aby byly autentické pro používání ideálně na 3 roky
  • Minimální počet takových fotografií je 10 ks, ideálně doporučuji z vlastní zkušenosti 15
  • Myslete také na průběžné doplňování Vašeho Booku fotografiemi z Vašeho profesionálního života. Tyto akční fotografie krásně doplní Vaši komunikaci a udrží autentičnost toho kdo jste a co tvoříte každý den.

Vaše Lenka L.

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

11 + 15 =