Konzultace a poradenství
Obchodně marketingové poradenství
1.
Obchod a marketing, dvě neoddělitelné součásti úspěšného podnikání. Jste malá společnost nebo velká firma? Začínáte s novým projektem nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ a budujete si svůj “malý byznys”? Nebo se potřebujete posunout z místa s cílem obchodního růstu a hledání nových příležitostí na trhu?
Možnosti spolupráce:
Strategie marketingu
Analýza současného stavu obchodu a u nových produktů či služeb kompletní nastavení marketingové strategie. Nastavení efektivních investic.
Strategie obchodu
Strategické kroky jak prodávat, pohybovat se na trhu, být lepší než konkurence a vyhledávat nové obchodní příležitosti.
Obchodní audit
Podrobná analýza obchodu, výstup a návrh opatření.
Restrukturalizace obchodního oddělení
Na základě podrobné analýzy včetně personálního auditu, obchodního workflow a dalších vstupních dat je vyhotoven návrh konkrétního postupu restrukturalizace obchodního oddělení.
Koncipace obchodních projektů
Nastavení kompletní obchodně-marketingové strategie včetně byznys plánu.
Cenotvorba
Nastavení senzitivity ceny směrem k zákazníkovi a konkurenceschopnosti produktu či služby v rámci segmentu daného trhu.
Personální audit
Personální audit se zaměřuje na zjištění kvality týmu, odhaluje talenty a přenastavuje role v týmu tam, kde je potřeba, za účelem zvýšení výkonu. Navrhuje optimální počet členů v týmu a jejich role.
Nastavení Vize, Mise a hodnot společnosti
Na základě vstupních dat nebo realizace workshopu na dané téma se stanoví základní Vize, Mise a hodnoty společnosti jako celku nebo také pouze konkrétního oddělení společnosti.
Krizový management
Řízení změn v krizových situací v rámci obchodních oddělení. Nastavení krizového managementu a jasných postupů včetně časového horizontu.
Konzultačně poradenská činnost
Poradenství v oblasti, kterou potřebujte zlepšit, přenastavit nebo odstartovat s cílem uspět.
Konference a eventy
2.
Jeden z efektivních nástrojů dnešního marketingu společností, značek i produktů. Nebo velmi dobré PR osobností v oboru jejich podnikání.
Přemýšlíte o tom, zda i v dnešní době má smysl uspořádat například odbornou konferenci nebo produktový event? Kladete si otázky typu, jestli máte uspořádat akci prezenčně, on-line nebo hybridní event?
Nebo nemáte žádné zkušenosti a potřebujete pomoci vymyslet celý koncept?
Možnosti spolupráce:
- Na základě potřeb klienta vytvoření optimální koncepce konference nebo eventu
- Marketingová strategie
- Obchodní strategie
- Byznys plán
- Poradensko-konzultační činnost v průběhu celého projektu
Osobní branding
3.
To nejcennější, co v životě máme, jsme my sami. Ve své unikátnosti a nezaměnitelnosti. Naše značka! Ať už podnikáte, jste majiteli firem nebo pracujete pro kohokoliv jiného Váš osobní brand je na prvním místě. Může určovat Váš úspěch a také to, jak se cítíte Vy samotní. Chystáte se na novou pracovní roli? Procházíte karierním transferem? Nebo se prostě jen chcete cítit spokojeně sami se sebou? Tvořte svůj příběh každý den! Žijte svůj brand!
Individuální koučink na míru Já! Značka!
Personifikovaný program na míru vhodný pro freelancery, manažery ve vedoucí pozicích a osobnosti, kterým záleží na své sebeprezentaci.
Kvalitní osobní značka prokazatelně zvyšuje naši úspěšnost v pracovním a také osobním životě. Nalezení odlišnosti a spokojenosti ze sebe sama. Naše osobní značka je důležitá při navazování a budování vztahů.
Co si lidé myslí o nás a naší práci, když se s námi setkají, a co si o nás přečtou na sociálních sítí? Jaký pocit si lidé vybaví ve spojení s mým jménem? Pokud jsem manažer, budou chtít lidé patřit do mého týmu?
Možné tematické okruhy:
Volný modul I.
- Definice sebe sama
- Odlišení a podpora důvěryhodnosti
- Vyváženost privátní a pracovní sféry
- Podtrhnutí a zvýraznění důvěryhodnosti
- Odstranění tzv. Black boxu
- Vypracování osobní strategie své osobní značky
- Nastavení vhodných komunikačních kanálů
- Styl komunikace a vhodnost informací
- Já! Značka! jako manažer
- Rebranding osobní značky
- Osobní značka ženy vs. business svět
- Profesionální focení zachycující Vaši pravou podstatu a přirozenost v kontextu nejen Vašeho podnikání nebo pracovní role
Já! Značka! Žena!
4.
Rozsah
4 hodiny
Volný model určený ženám, které pracují v business prostředí na manažerských pozicích nebo se věnují aktivnímu prodeji. Ženám, které jsou součástí velkých korporací, malých firem nebo pracují jako OSVČ. Osobní značka ženy jako celku.
Jak obstát v tvrdém světě obchodu? Je skutečně nutné střídat všechny role ženy v jejím životě a balancovat mezi kariérou a rodinou? Jak obstát v mužském pracovním prostředí aneb žena v kalhotách?
Program utváří a definuje osobní značku ženy v širším zaměření životního spektra a podporuje silné stránky žen a jejich využití v profesním životě.
Program je postaven na praktických zkušenostech lektorky jako ženy, která se pohybovala v business prostředí dlouhá léta.
Tematické okruhy:
Volný modul II.
- Co je osobní značka a proč má smysl si osobní značku budovat
- Jak si vybudovat osobní značku jako žena vs. business
- Efektivní využití osobní značky
- Jak s osobní značkou zacházet, aby byla užitečná a efektivní
- Jak být sám sobě marketérem aneb mít strategii je důležité
- Jak komunikovat svou osobní značku v rámci firemní kultury a prezentování společnosti jako celku
- Komunikační kanály
- Vhodný obsah komunikace
- Co dělat, když potřebuji rebranding své osobní značky a je to v praxi reálné?
- Image ženy vs. osobní značka v business prostředí
- Dobré jméno vs. osobní značka ženy
- Jak zasáhne změna příjmení do osobní značky ženy
- Vyváženost privátní a pracovní sféry
Mentoring
5.
Ráda buduji silné vztahy. A není tomu jinak ani u mého mentorování. Vztah mezi mentorem a menteem je blízký, založený na vzájemné důvěře a profesionalitě. Chcete osobnostně růst? Řešíte obtížnější pracovní situaci? Máte novou pracovní roli nebo dokonce uvažujete o změně v kariéře? Chcete se stát umělcem ve světě obchodu nebo posunout Vaši dovednost? Procházíte změnani a potřebujete podporu? S tím vším Vám můžu pomoci a být Vaším průvodcem. Můj mentoring je založený na letitých zkušenostech a znalostech z reálné praxe a individuálním přístupu k menteemu.
Jak spolupráce probíhá?
- Vstupní konzultace
- Zjištění a definování cíle
- Nastavení spolupráce
- Potvrzení spolupráce
- Zahájení mentoringu
Profesní koučink
6.
Koučink je proces, cesta z bodu A do bodu, který si sami určíte. Nečekejte analýzu minulosti, ale naopak výhledy do budoucnosti. Správný koučink přináší individuální řešení konkrétních situací a především akci. Vaši akci! Nejsem trenér ani rádce, půjdu ovšem spolu s vámi cestou k výsledku, po kterém toužíte nebo ho hledáte. Je to inspirativní proces, který vás nabíjí energií a motivuje realizovat vaše touhy, sny a cíle. Kouč je s vámi, ale vy jste Tvůrce.
Jak spolupráce probíhá?
- Vstupní konzultace
- Zjištění a definování cíle v oblasti, kterou chcete řešit
- Nastavení spolupráce
- Potvrzení spolupráce
- Zahájení koučinku
Vytvořil: Hanisch and Friends, s.r.o.