BLOG

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

V dnešní digitální éře, kdy většina obchodů a nákupů probíhá on-line, je stále důležité nezapomínat na tradiční způsoby prodeje a osobní kontakt se zákazníkem. Direct sales, neboli přímý prodej, je jednou z těchto tradičních metod, která má stále své místo a nabízí mnoho výhod. V tomto článku se podíváme na to, proč byste měli zvážit podporu Direct sales v rámci svých obchodních oddělení nebo osobních prodejů.

číst více
Chcete vědět, jak osobní branding mění hru ve firmách a korporacích? Buďte inovativní a objevte potenciál!

Chcete vědět, jak osobní branding mění hru ve firmách a korporacích? Buďte inovativní a objevte potenciál!

Osobní branding je klíčovým prvkem, který může přinést nejen jednotlivcům, ale i firmám a korporacím mnoho výhod. Budování silného osobního brandu zaměstnanců v rámci organizace přináší mnoho přínosů a posiluje celkovou identitu a pověst společnosti. Zde je pár důvodů, proč byste se měli zaměřit na osobní branding ve svém firemním prostředí:

číst více
Podívej se na sebe i do sebe! Aneb je čas na „(RE)START“!

Podívej se na sebe i do sebe! Aneb je čas na „(RE)START“!

Kdo z nás někdy neslyšel tuto větu? „Podívej se na sebe!“
Myslím si, že každému z nás se to někdy stalo, že během většinou nějaké pře, přišla tato řečnická otázka bez hlubšího významu.
Co kdybychom ji dali pozitivní náboj a využili ji zcela jen pro sebe.

Skvělá příležitost podívat se na sebe nebo spíše do sebe je sebe-koučink.
Dokážeme sami sebe vést a naslouchat našemu vnitřnímu hlasu?
Za pokus to stojí!

číst více
ŠTĚSTÍ! CO JE TO ŠTĚSTÍ?MUŠKA JENOM ZLATÁ…*

ŠTĚSTÍ! 
CO JE TO ŠTĚSTÍ?
MUŠKA JENOM ZLATÁ…*

Stejně jako kosmetický průmysl se neobejde bez toho, aby do každého fungujícího séra nepřidal trochu chemie, tak i za pocity štěstí stojí chemické látky.

Čtyři zázračné šťastné látky, které produkujeme jen my sami. Respektive náš mozek.
To je ta pozitivní zpráva pro nás pro všechny.

číst více
ACH TO EGO!…NÁŠ PŘÍTEL I NEPŘÍTEL *

ACH TO EGO!…NÁŠ PŘÍTEL I NEPŘÍTEL *

Složitým situacím se nevyhneme. To je život. A někdy šlápneme vedle. Neovládneme se a naše ego zaútočí.
Měli bychom si na to dát pozor a uvědomit si, jestli nás v určitý moment neřídí naše ego a zda neodvádí naši pozornost od problémů, které se mají řešit.

číst více
Osobní Branding a jeho smysl?

Osobní Branding a jeho smysl?

Náš osobní Branding je nekonečný příběh toho všeho, co děláme, jaké máme názory, jak se prezentujeme a také to, jak působíme. Děláme to každý den! Výsledkem je naše osobní ZNAČKA, naše IDENTITA. Ta se formuje v prostředí, ve kterém pracujeme a žijeme. Ovlivňují ji také lidi, se kterými jsme v kontaktu pracovně i soukromě. Nese naše schopnosti, dovednosti a charakteristické rysy. Zobrazuje naše názory, postoje.

číst více
„Image“ jako součást našeho Osobního Brandingu?

„Image“ jako součást našeho Osobního Brandingu?

Jak se říká „Ďábel tkví v detailu.“ Tím našim detailem může být také KVALITNÍ Book našich fotografií. Investice, která se vyplatí! Fotografie, které využijeme při naši komunikaci na sociálních sítích a také v článcích, které publikujeme. Použijeme je na svém webu, blogu nebo v tiskových zprávách.

číst více
Chcete mít originální osobní ZNAČKU?

Chcete mít originální osobní ZNAČKU?

Buďte autentická! „JÁ – ZNAČKA – ŽENA“ Existuje snadný způsob, jak mít originální osobní ZNAČKU. Je to Vaše naprosto jedinečné DNA, které Vás provází každý den. DNA osobní ZNAČKY, které vychází z Vaší podstaty a je neoddělitelnou součástí Vaší osobnosti. A to bez...

číst více
Jakou ZNAČKU ráda nosíte?

Jakou ZNAČKU ráda nosíte?

(Tento blogový příspěvek je určený Vám, ŽENÁM. Také jsem ŽENA, proto si dovolím Vás/Tě oslovit jako ŽENU.) Možná teď přemýšlíš o svých kabelkách, botách nebo parfému… Anebo si také právě nyní můžeš uvědomit, že Ty samotná jsi svou ZNAČKOU, kterou nosíš každý den....

číst více
Co dělá obchodníka mocným?

Co dělá obchodníka mocným?

Ve světě prodeje jsem tak dlouho, že už si nepamatuji, kdy jsem začínala. Myslím to samozřejmě s nadhledem. Ale jedno si pamatuji, a to byly moje začátky. První úspěchy a také neúspěchy. Ať už s obchodem začínáte nebo jste v situaci, kdy vám dnešní doba dává pořádně...

číst více
Kdo jiný, než my vládneme našemu životu!

Kdo jiný, než my vládneme našemu životu!

Dnes ráno jsem četla, že od roku 2019 vzrostla poptávka po koučování o 51 %. Není se čemu divit. Všichni jsme zažili více či méně změn v pracovním nebo také osobním životě a museli jsme se k tomu nějak postavit. Jak se říká nejlépe čelem. Mám ráda lidi, co se nebojí...

číst více
Nechte vyrůst svoji značku…

Nechte vyrůst svoji značku…

Seminář podporující váš osobní branding ve vašem byznysu i osobním životě. Co je osobní branding a jak vám může pomoci při utváření vašeho byznysu? V roli manažera?  Nebo při kariéře obecně? Chystaný seminář, s termínem konání na začátku roku 2022, vám...

číst více
Světlo a Stín

Světlo a Stín

Kdy jindy, než o Vánocích přichází řada charitativních a benefičních událostí. Stejně tak je tomu u 17. ročníku Benefice pro Kristinku. Akce to není známá a ani velká, přesto má v sobě skrytou velikost ducha lidí, kteří chtějí pomáhat. Benefiční kalendář, který je...

číst více
Konference ANO či NE? To je ta otázka!

Konference ANO či NE? To je ta otázka!

Být či nebýt je slavný monolog prince Hamleta. ...  “BOOM” konferencí nám Covid zastavil prakticky ze dne na den.  Jak je to dnes? Má smysl dělat konference? A jaká to nese rizika? Když mne v Mladé frontě a.s. svěřili na starost Eventové oddělení,...

číst více
Jsme sami sobě tou nejlepší značkou?

Jsme sami sobě tou nejlepší značkou?

Téma osobního brandingu roste v současnosti na významu, alespoň internet je toho plný. Je to vůbec potřeba? Přemýšlíme o sobě jako o naší vlastní značce, kterou se pyšníme každý den od rána do večera? Já si myslím, že ano! Jen tomu třeba neříkáme osobní branding....

číst více

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

12 + 9 =