Kultura a živé umění ….. měli bychom žít dál!

Koncert NO LIMITS světově proslulého hobojisty Viléma Veverky v nádherných prostorách Pražské křižovatky za účasti kamer České televize, byl po ročním odkladu z důvodu Covidu konečně zrealizován.

Stále prožívám radost ze zcela vyprodaného sálu, stejně tak značnou satisfakci za odvedenou práci celého týmu, který jsem v rámci tohoto projektu od roku 2020 vedla, především pak vnímám výrazný progres Viléma Veverky.

Prosazovat se v této specifické “postcovidové” době v hudebním průmyslu a být na sólové dráze není vůbec jednoduché. Vyžaduje to rozhodně větší úsilí a kreaitivitu než kdykoliv předtím.

Co pomohlo? Silná motivace, mimořádné odhodlání a především pak pevná víra v to, že kultura je skutečnou společenskou potřebou. I tentokrát pak platila zásada (či motto?), nevzdávat se!

Je mi ctí, že jsem mohla na této události participovat.

https://www.facebook.com/search/top/?q=vilém%20veverka


www.vilemveverka.cz

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

13 + 6 =