Světlo a Stín

Kdy jindy, než o Vánocích přichází řada charitativních a benefičních událostí. Stejně tak je tomu u 17. ročníku Benefice pro Kristinku. Akce to není známá a ani velká, přesto má v sobě skrytou velikost ducha lidí, kteří chtějí pomáhat. Benefiční kalendář, který je inspirovaný tvorbou fotografa Františka Drtikola nese název Světlo a Stín, což nejen dle mého soudu, dokonale vystihuje atmosféru dnešní doby. Tento kalendář je věnován úžasné Kristince, která i přes svůj handicap rozdává naději a smysl života lidem v nouzi. Těší mně, že jsem jednou z 12-ti měsíců tohoto nádherného kalendáře, který svým prodejem přispěje na dobrou věc.  Velké poděkování patří především Petře Kobylákové, která za projektem stojí neúnavně již 17 roků.

Vaše Lenka L.

Kalendář můžete zakoupit (pro informace pište do zpráv):
https://www.facebook.com/petra.kobylakova

Fotografie: Ivy E. Moorwen
https://www.facebook.com/ivy.morwen

Make-UP: Zdena Romanová
https://www.facebook.com/jaknaplet

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

V dnešní digitální éře, kdy většina obchodů a nákupů probíhá on-line, je stále důležité nezapomínat na tradiční způsoby prodeje a osobní kontakt se zákazníkem. Direct sales, neboli přímý prodej, je jednou z těchto tradičních metod, která má stále své místo a nabízí mnoho výhod. V tomto článku se podíváme na to, proč byste měli zvážit podporu Direct sales v rámci svých obchodních oddělení nebo osobních prodejů.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

11 + 3 =