Světlo a Stín

Kdy jindy, než o Vánocích přichází řada charitativních a benefičních událostí. Stejně tak je tomu u 17. ročníku Benefice pro Kristinku. Akce to není známá a ani velká, přesto má v sobě skrytou velikost ducha lidí, kteří chtějí pomáhat. Benefiční kalendář, který je inspirovaný tvorbou fotografa Františka Drtikola nese název Světlo a Stín, což nejen dle mého soudu, dokonale vystihuje atmosféru dnešní doby. Tento kalendář je věnován úžasné Kristince, která i přes svůj handicap rozdává naději a smysl života lidem v nouzi. Těší mně, že jsem jednou z 12-ti měsíců tohoto nádherného kalendáře, který svým prodejem přispěje na dobrou věc.  Velké poděkování patří především Petře Kobylákové, která za projektem stojí neúnavně již 17 roků.

Vaše Lenka L.

Kalendář můžete zakoupit (pro informace pište do zpráv):
https://www.facebook.com/petra.kobylakova

Fotografie: Ivy E. Moorwen
https://www.facebook.com/ivy.morwen

Make-UP: Zdena Romanová
https://www.facebook.com/jaknaplet

Nech to koňovi. Nápady, které přicházejí samy.

Nech to koňovi. Nápady, které přicházejí samy.

Přemýšlela jsem o tom, jak je možné, že ty nejlepší nápady k nám přicházejí tak nějak mimoděk. Není to během brainstormingu a ani, když úpěnlivě přemýšlíme a potřebujeme vymyslet nápad či řešení za „milión“. A tak jsme si řekla, že se na to „musím“ podívat...

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

11 + 1 =