Jsme sami sobě tou nejlepší značkou?

Téma osobního brandingu roste v současnosti na významu, alespoň internet je toho plný. Je to vůbec potřeba? Přemýšlíme o sobě jako o naší vlastní značce, kterou se pyšníme každý den od rána do večera?

Já si myslím, že ano! Jen tomu třeba neříkáme osobní branding.

Dočetla jsem se, že byl poprvé představen v roce 1937 v knize Think and Grow Rich, kterou napsal autor Napoleon Hill.
Pan Továrník měl svou jasnou DNA a pan Cukrář rovněž. Stejně tak paní Operní zpěvačka. Co je pro mě osobní branding? Naše značka, Esence a také DNA. Souhrn všeho, co umíme, jací jsme, jak vystupujeme, komunikujeme, vypadáme a v čem jsme unikátní. Ano, to vše v konečném důsledku utváří naši IMAGE.

Naše značka nám pomáhá v budování kariéry, ve vztazích pracovních a také osobních.

Ale nejenom to! Když máme svou značku v souladu s naší osobností,s tím co chceme v životě dokázat, a jaké chceme mít osobní či pracovní vztahy, cítíme se jednoduše spokojeně.

Osobní branding vs. Image – dvě rozdílné věci, které jsou často zaměňované, přitom má každá jiný význam. To podstatné je, že dohromady utváří jeden silný celek!

Zajímá vás vaše osobní Esence, DNA? Záleží vám na tom, jaký pocit vyvoláváte v lidech poté, co odejdete z kavárny nebo obchodního meetingu?

Již brzy se můžete těšit na připravovaný seminář na toto téma nebo můžete využít individuální setkání, kde hlavní téma bude vaše značka.

Vaše Lenka L.

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

12 + 4 =