Naše UFO aneb důvod ráno vstát z postele…

Existuje možnost dělat to, co mně baví? Být v tom expert/ka? Žít naše poslání a naplňovat naše přání, sny a vize? A můžeme za to dostat zaplaceno? 

To jsou otázky (ne)jenom v dnešní době přímo na náš solar. Když si představíme, že by naše odpověď teď byla: „ANO“!

Zkuste to! 

Zavřete oči na chvíli a představte si to! 

Jaký je to pocit? 

A když je otevřete do své přítomnosti? 

Jaký je to pocit teď? 

Co si myslíte? 

Lidé mi často říkají, co by chtěli dělat, ale vždy je tam jakési pomyslné nebo přímé ALE. Chápu to! Sama jsem si to zažila a někdy ještě zažívám. 

Když někdo řekne: „Chci dělat to, co mně baví a živit se tím.“ Nemusí to být vždycky UFO.

Jde o nastavení naší mysli, jde o náš přístup k životu a také o to, co teď děláme v přítomnosti a čemu věříme.

Co nás nejvíce blokuje:

  • Naše vlastní uznání sám sebe
  • Moc se srovnáváme
  • Hodnocení sebe sama
  • Soudy o našem okolí
  • Nedostatek víry
  • Jsme obětí skleněného stropu a možná jsme si ho sami vytvořili
  • Anebo také to, že jsme do dnešního dne nezjistili, co nás baví a kde je naše FLOW

Uznávám, zní ty body trochu depresivně, tak co s tím můžeme udělat?

Vydat ze sebe to nejlepší. Jde o hledání smysluplné cesty a toho, co konám, aby můj život měl smysl.

Najít v sobě to nejlepší, naše talenty a vášně. Znát své životní hodnoty a opřít se o své kořeny. Jedná se o naše FLOW. 

Miluji ten pocit, když můžu pracovat ve stavu FLOW, které plyne z jednotlivých činností toho všeho tak, že přestanu vnímat čas i třeba nějaké momentální trable. 

Ale hlavně mi ten výsledek dává smyl a pocit uspokojení. To je moje energie a můj motor, abych vytrvala v tom, co chci dělat a mělo to pro mě hodnotu. A současně zůstala věrná svým přesvědčením a životním hodnotám.

Moje rada je:

  • Zaměřte se na své bazální potřeby a začněte je uspokojovat
  • Postupujte krok po kroku, máte čas
  • Mějte své proč a ptejte se sami sebe PROČ děláte právě tohle? 
  • Odpovědi hledejte ve svých pocitech a také sledujte kondici a zdraví Vašeho těla. Co říkají? 
  • Zastavte se a vraťte se k sobě a teprve poté se podívejte na současný stav věcí. A vyhodnoťte současnou práci.

Ano, uvědomuji si, jak to může být těžké. Znám to. 

Pracovala jsem dlouhá léta v byznysu, ve světě reklamy a řídila obchodní týmy.

 Setkala se s velkým množstvím zajímavých lidí. Stejně tak překonávala překážky. 

A v roce 2019 jsem se rozhodla s podporou pár věrných odejít na volnou nohu. Zbytek si myslel, že je to UFO. 

Jde o osobní potřebu být v kontaktu sám se sebou, abychom mohli alespoň přemýšlet o změnách nebo je odstartovat a začít realizovat. 

A také mít těch pár věrných jako mám já.

Tento příspěvek jsem napsala na základě mých osobních zkušeností a s vírou, že může dodat podporu a inspiraci pro ty z vás, kteří chtějí zažít ten pocit s radostí vstát z postele, pokud Vám tento pocit chybí…

Vaše Lenka L.

*V současnosti pracuji na aktuálních rozšířených tématech mých seminářů a webinářů Žij svůj Brand . A také se chci více věnovat obchodníkům a poskytnout jim tzv. magickou kulku, aby mohli zažívat úspěšné dny ve vodách obchodního světa! Zůstala jsem jednou z vás a vím, co všechno obnáší umění obchodu a jak těžké dny to někdy jsou.

Japonský koncept hledání smyslu života
Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

15 + 8 =