Jakou ZNAČKU ráda nosíte?

(Tento blogový příspěvek je určený Vám, ŽENÁM. Také jsem ŽENA, proto si dovolím Vás/Tě oslovit jako ŽENU.)

Možná teď přemýšlíš o svých kabelkách, botách nebo parfému…

Anebo si také právě nyní můžeš uvědomit, že Ty samotná jsi svou ZNAČKOU, kterou nosíš každý den.

Pokud si toto připustíš, je to první krok k Tvému osobnímu Brandingu a budování Tvé vlastní osobní ZNAČKY.

Potřebujeme to vůbec? Co vlastně je osobní Branding a s čím nám může pomoci?

Nevěřím tomu, že nepřemýšlíme o tom, jaký pocit jsme po sobě zanechali, nebo co si o nás asi tak myslí člověk, se kterým jsme se právě setkali. Ano, většina z nás o tom přemýšlí.

To, co po sobě zanecháváme, aniž si to uvědomujeme je naše osobní esence. To, kdo jsme, odkud jsme, jaké máme hodnoty a také naše jedinečnost jsou základem osobního Brandingu.

Pokud vycházíme pouze ze své osobní podstaty, nejen že se v tom cítíme dobře, protože jsme to MY, ale jsme nezaměnitelné ve své originalitě.

A k čemu je to dobré?

V tom, že se cítíme dobře v různých sférách našeho života. Na nás ženy je vyvíjen poměrně velký tlak vybalancovat pracovní a soukromou sféru života. Také střídáš role jako na běžícím páse? Jsi manažerka, matka, manželka, dcera a také bys ráda chtěla dělat něco jen pro sebe?

Ano, to není jednoduché. Sama jsem si tím prošla. Můj názor je, že všechny tyto role jsou součástí nás samotných ve všem, co děláme a nedají se oddělit.

Nezáleží na tom, jestli tomu všemu říkáme osobní Branding nebo naše ZNAČKA. Důležité je to, že jsme to MY a jsme s tím v souladu. Pak teprve můžeme vyrůst ve své profesi, podnikání, mít kvalitní vztah a být samy sebou. Zažívat úspěch a radost z toho, co děláme, a především chceme dělat!

Ráda pomáhám ženám si tyto důležité věci uvědomit a vedu je ke spokojenosti v pracovním a také osobním životě. S nadšením podporuji jejich jedinečnost a mnohdy i skryté talenty tak, aby mohly ŽÍT SVŮJ BRAND.

Ženy!

Pokud Tě/Vás toto téma zajímá nebo chcete zdokonalit svou cestu, zahájit ji nebo se posunout v kariéře či osobním životě, zažijte seminář, kde se dozvíte více a především … začneme na sobě pracovat.

Vaše Lenka L. Více informací zde: https://www.theartofsales.cz/seminar-uvod/

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

1 + 5 =