Kdo jiný, než my vládneme našemu životu!

Dnes ráno jsem četla, že od roku 2019 vzrostla poptávka po koučování o 51 %. Není se čemu divit. Všichni jsme zažili více či méně změn v pracovním nebo také osobním životě a museli jsme se k tomu nějak postavit. Jak se říká nejlépe čelem.

Mám ráda lidi, co se nebojí změnu přijmout, a naopak z ní i vytěžit příležitost, když už nám to život takto naservíroval.

Někdy ovšem můžeme potřebovat podporu nebo průvodce, abychom mohli dobře odstartovat naši cestu za svými cíli nebo sny.

Já vnímám koučink jako proces, cestu z bodu A do bodu našeho cíle, který si sami určíme. Nejde o analýzu minulosti, ale naopak výhledy do budoucnosti. Správný koučink přináší individuální řešení konkrétních situací a především akci. Naši akci! Kouč je sice s námi, ale my jsme tvůrce! To je podstatné. My sami musíme vědět, co chceme a jít si za tím.

Setkávám se ovšem také s lidmi, kteří svůj cíl neznají a jsou nespokojení. Zde je například nutné zaměřit se na odemykání potenciálu klienta. Většina těchto klientů řeší právě své možné kariérní transfery či touhy odejít z korporací na volnou nohu.

Správně vybraný kouč může pomoci nejen s přesným definováním cíle, může také otevřít náš potenciál a pomoci s jeho realizací. Ať už nám jde o náš byznys, transformační rozvoj nebo objevení cesty k lepším vztahům.

Nesmíme zapomenout také na vzájemnou důvěru mezi koučem a námi, to ale poznáme už na prvním sezení, zda se cítíme dobře a zda navrhovaný postup se nám líbí natolik, že chceme začít.

Koučink je účinná forma vedeného rozhovoru, která nám pomáhá uvědomit si následující:

  • Co chceme, kdy a proč?
  • Vidět možnosti různých cest i pohledů na situaci a vybrat si tu naši vlastní
  • První krok, který podporuje naši sebedůvěru
  • Další kroky, které jsou o vytrvalosti a zodpovědnosti sám k sobě
  • Víra a nadšení je to nejlepší podhoubí pro to uspět
  • Kdo jiný, než my vládneme našemu životu

Vaše Lenka L.

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

3 + 15 =