Co dělá obchodníka mocným?

Ve světě prodeje jsem tak dlouho, že už si nepamatuji, kdy jsem začínala. Myslím to samozřejmě s nadhledem.

Ale jedno si pamatuji, a to byly moje začátky. První úspěchy a také neúspěchy. Ať už s obchodem začínáte nebo jste v situaci, kdy vám dnešní doba dává pořádně zabrat, měli byste si odpovědět na tyto otázky:

  • Proč chci vůbec něco prodávat?
  • Mám rád(a) ten produkt, rozumím mu?
  • Vím, komu daný produkt nebo služba přinese skutečný užitek?
  • Dokážu obhájit cenu, za kterou prodávám?
  • Dokážu se vracet ke svým zákazníkům?

Jistě bych našla ještě další otázky.

Vedla jsem řadu let obchodní týmy a setkala se s různými tipy a motivacemi obchodníků. Sama jsem prodávala od rána do večera. Milovala jsem to.

Často slýchám, že dnešní doba od roku 2019 funguje jinak a už to není tak jednoduché, někomu něco prodat. Ano, to je pravda. Umění obchodovat a mít úspěch dá více zabrat.

Co je za mě pozitivní, že svět se v tomto narovnává a dává příležitosti. U mě osobně platí stále stejné pravidlo, a to je přímá úměra toho, co dávám do všeho, co dělám. Dříve nebo později se to vrátí.

Jistě existuje spoustu rad a způsobů prodeje a také teorie. Pokud Vám bije srdce pro obchod, tak dejte sami sobě zpětnou vazbu, jak to dnes děláte nebo chcete dělat. Nebo si osvojte techniky ověřené praxí, které jsem zažila na vlastní kůži nejen v průběhu krize, která na nás udeřila na podzim roku 2008, v obchodní akademii The Art of Sales.

A ještě abych nezapomněla na odpověď, co dělá obchodníka mocným?

Já odpovídám umění obchodovat.

Více: https://www.theartofsales.cz/obchodni-akademie/

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Jsou osobní prodejní schůzky už „out“? 

Osobní schůzky jsou ideální pro složitá jednání, budování důvěry a vytváření sítě osobních kontaktů, zatímco on-line schůzky jsou pohodlné, šetří čas a cestovní náklady a umožňují plánovat flexibilněji. 

Volba mezi těmito dvěma možnostmi často závisí na konkrétním kontextu, cílech setkání a také produktu či službě, kterou nabízíte.

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Úspěšný obchodník se umí adaptovat 

Tento článek je o B2B přímém obchodě. Kdy obchodníci oslovují firmy a nabízejí své služby nebo produkty. 

Není nutné opouštět standardní tradiční formy obchodování, ale je nutné se adaptovat na novou situaci. 

Dokonce bych se nebála hovořit o transformaci obchodní etiky a s tím spojených  obchodních dovedností a také transformaci komunikace se zákazníky, navazování obchodních vztahů atd.

Možná vám to v současnosti nefunguje tak, jako dříve a toužíte po tom, aby vaše úspěšnost prodeje vzrostla o nějaké to procento?

Jedna z možností, jak toho docílit je, naučit se využívat jednotlivé možnosti a formy komunikace s klienty, tak aby odpovídaly (nej)vyššímu potenciálu uspět v rámci vašich  prodejních aktivit i jednotlivých fází prodejního procesu.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

13 + 13 =