Co dělá obchodníka mocným?

Ve světě prodeje jsem tak dlouho, že už si nepamatuji, kdy jsem začínala. Myslím to samozřejmě s nadhledem.

Ale jedno si pamatuji, a to byly moje začátky. První úspěchy a také neúspěchy. Ať už s obchodem začínáte nebo jste v situaci, kdy vám dnešní doba dává pořádně zabrat, měli byste si odpovědět na tyto otázky:

  • Proč chci vůbec něco prodávat?
  • Mám rád(a) ten produkt, rozumím mu?
  • Vím, komu daný produkt nebo služba přinese skutečný užitek?
  • Dokážu obhájit cenu, za kterou prodávám?
  • Dokážu se vracet ke svým zákazníkům?

Jistě bych našla ještě další otázky.

Vedla jsem řadu let obchodní týmy a setkala se s různými tipy a motivacemi obchodníků. Sama jsem prodávala od rána do večera. Milovala jsem to.

Často slýchám, že dnešní doba od roku 2019 funguje jinak a už to není tak jednoduché, někomu něco prodat. Ano, to je pravda. Umění obchodovat a mít úspěch dá více zabrat.

Co je za mě pozitivní, že svět se v tomto narovnává a dává příležitosti. U mě osobně platí stále stejné pravidlo, a to je přímá úměra toho, co dávám do všeho, co dělám. Dříve nebo později se to vrátí.

Jistě existuje spoustu rad a způsobů prodeje a také teorie. Pokud Vám bije srdce pro obchod, tak dejte sami sobě zpětnou vazbu, jak to dnes děláte nebo chcete dělat. Nebo si osvojte techniky ověřené praxí, které jsem zažila na vlastní kůži nejen v průběhu krize, která na nás udeřila na podzim roku 2008, v obchodní akademii The Art of Sales.

A ještě abych nezapomněla na odpověď, co dělá obchodníka mocným?

Já odpovídám umění obchodovat.

Více: https://www.theartofsales.cz/obchodni-akademie/

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

V dnešní digitální éře, kdy většina obchodů a nákupů probíhá on-line, je stále důležité nezapomínat na tradiční způsoby prodeje a osobní kontakt se zákazníkem. Direct sales, neboli přímý prodej, je jednou z těchto tradičních metod, která má stále své místo a nabízí mnoho výhod. V tomto článku se podíváme na to, proč byste měli zvážit podporu Direct sales v rámci svých obchodních oddělení nebo osobních prodejů.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

10 + 10 =