Co dělá obchodníka mocným?

Ve světě prodeje jsem tak dlouho, že už si nepamatuji, kdy jsem začínala. Myslím to samozřejmě s nadhledem.

Ale jedno si pamatuji, a to byly moje začátky. První úspěchy a také neúspěchy. Ať už s obchodem začínáte nebo jste v situaci, kdy vám dnešní doba dává pořádně zabrat, měli byste si odpovědět na tyto otázky:

  • Proč chci vůbec něco prodávat?
  • Mám rád(a) ten produkt, rozumím mu?
  • Vím, komu daný produkt nebo služba přinese skutečný užitek?
  • Dokážu obhájit cenu, za kterou prodávám?
  • Dokážu se vracet ke svým zákazníkům?

Jistě bych našla ještě další otázky.

Vedla jsem řadu let obchodní týmy a setkala se s různými tipy a motivacemi obchodníků. Sama jsem prodávala od rána do večera. Milovala jsem to.

Často slýchám, že dnešní doba od roku 2019 funguje jinak a už to není tak jednoduché, někomu něco prodat. Ano, to je pravda. Umění obchodovat a mít úspěch dá více zabrat.

Co je za mě pozitivní, že svět se v tomto narovnává a dává příležitosti. U mě osobně platí stále stejné pravidlo, a to je přímá úměra toho, co dávám do všeho, co dělám. Dříve nebo později se to vrátí.

Jistě existuje spoustu rad a způsobů prodeje a také teorie. Pokud Vám bije srdce pro obchod, tak dejte sami sobě zpětnou vazbu, jak to dnes děláte nebo chcete dělat. Nebo si osvojte techniky ověřené praxí, které jsem zažila na vlastní kůži nejen v průběhu krize, která na nás udeřila na podzim roku 2008, v obchodní akademii The Art of Sales.

A ještě abych nezapomněla na odpověď, co dělá obchodníka mocným?

Já odpovídám umění obchodovat.

Více: https://www.theartofsales.cz/obchodni-akademie/

Chcete vědět, jak osobní branding mění hru ve firmách a korporacích? Buďte inovativní a objevte potenciál!

Chcete vědět, jak osobní branding mění hru ve firmách a korporacích? Buďte inovativní a objevte potenciál!

Osobní branding je klíčovým prvkem, který může přinést nejen jednotlivcům, ale i firmám a korporacím mnoho výhod. Budování silného osobního brandu zaměstnanců v rámci organizace přináší mnoho přínosů a posiluje celkovou identitu a pověst společnosti. Zde je pár důvodů, proč byste se měli zaměřit na osobní branding ve svém firemním prostředí:

Kompromis jako řešení konfliktu? Výhody a nevýhody

Kompromis jako řešení konfliktu? Výhody a nevýhody

Kompromis je často považován za strategii řešení konfliktů, která se snaží dosáhnout vyváženého a uspokojivého výsledku pro všechny zúčastněné strany. Nicméně, jako každá jiná strategie, i kompromis má své výhody a nevýhody.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

13 + 14 =