Konference ANO či NE? To je ta otázka!

Být či nebýt je slavný monolog prince Hamleta. … 

“BOOM” konferencí nám Covid zastavil prakticky ze dne na den.

 Jak je to dnes? Má smysl dělat konference? A jaká to nese rizika?

Když mne v Mladé frontě a.s. svěřili na starost Eventové oddělení, říkala jsem si, co s tím budu dělat? Nakonec jsem lifestylovým eventům Divize Časopisy a odborným konferencím pod značkami jako jsou E15 nebo Euro propadla. Nadšení mně neopustilo ani po mém odchodu z Mladé fronty.

Jakmile mne Míša Pfeiferová (zakladatelka společnosti Real Estate Academy) oslovila s možností obchodně–marketingové spolupráce na konferenci Renesance nájemního bydlení, neváhala jsem ani chvíli. Po dvouleté pauze nebylo o čem přemýšlet.

Odborná konference Renesance nájemního bydlení proběhla 13. 10. 2021 v naprosto unikátním prostředí v Domě Radost na Žižkově. A měla obří úspěch!

Co bylo klíčové?

Opět se mi potvrdilo, že podstatné pro úspěch konferencí jsou důležité tyto “ingredience”:

  • Téma, které je unikátní a přináší kvalitu obsahu panelů a přednášek
  • Opinion makers v panelech daného segmentu či oboru
  • Vhodná lokace konference, která koresponduje s tématem, navozuje příjemnou atmosféru a přináší zážitek
  • Publikum, které má co říct v rámci diskusí a networkingu
  • Obchodní partneři, kteří vám dají důvěru
  • Promyšlený marketing a obchodní strategie
  • Precizní organizace až do posledního detailu
  • Nadšení a víra, že vás nic nezastaví

Co bylo odlišné?

Tato konference byla tzv. hybridní! Kombinace prezenční a Stream verze je dnes už nutností. Vždy musíme myslet na to, že nám vládní rozhodnutí do našich strategických plánů můžou přinést stopku. Mít plan B je nutnost… Nechceme nic odkládat! Nechceme nic rušit!

Hybridní konference mají jeden podstatný půvab – a to že nemají expiraci.

Ovšem! Abych se vrátila k panu Hamletovi. Co se týká konferencí a eventů, já říkám své rezolutní ANO! Má to smysl, význam i efekt!

Vaše Lenka L.

Zvláštní poděkování:

Michaela Pfeiferová (Zakladatelka společnosti REA): https://www.realestate-academy.cz

Zuzana Chudoba (Expertka na nájemní bydlení): https://www.linkedin.com/in/zuzana-chudoba-1a58b525/

Jakub Klimeš (Event produkce): https://www.linkedin.com/in/klimesjakub87/

Jan Müller( Moderátor akce): https://www.linkedin.com/in/jan-muller-56719022/

Foto: Zuzana Chudoba, Michaela Pfeiferová, Lenka L. Benetková
Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Osobní branding je schopnost komunikovat o tom, co umíme a kdo jsme.

Komunikace sebe sama je disciplína ne zrovna jednoduchá. Sociální sítě se plní nabídkami služeb, on-line produktů, influencer marketing jede na plné obrátky a kronika našich aktivit přetéká, ale jak to ve skutečnosti vypadá, když jsme off-line? Či-li nezávislí na internetu? 

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

V dnešní digitální éře, kdy většina obchodů a nákupů probíhá on-line, je stále důležité nezapomínat na tradiční způsoby prodeje a osobní kontakt se zákazníkem. Direct sales, neboli přímý prodej, je jednou z těchto tradičních metod, která má stále své místo a nabízí mnoho výhod. V tomto článku se podíváme na to, proč byste měli zvážit podporu Direct sales v rámci svých obchodních oddělení nebo osobních prodejů.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

13 + 3 =