Když chceme mít KVALITNÍ osobní ZNAČKU, nesmíme zapomenout na kvalitní KOMUNIKACI!

To, jak a kde komunikujeme svou ZNAČKU je pro nás velmi důležité. Můžeme mít sebelepší osobní ZNAČKU, ale pokud tuto informaci „nikdo“ neví anebo jen malý okruh našeho publika, je nám to ve výsledku k ničemu.

Alespoň v případě, že míříme k vyšším metám toho, čeho chceme docílit.

Co můžeme udělat hned?

  • Zaměřte se na komunikaci své osobní ZNAČKY
  • Vyberte si vhodné komunikační kanály (nejen) na sociálních sítích
  • Využijte MODEL PESO:
    • PAIND = placené kanály
    • EARNED= když mně někam pozvou
    • SHARED= sdílené komunikační kanály (Blogy, weby druhých stran apod.)
    • OWNED= vlastní komunikační kanály
  • Komunikujte konzistentně v čase
  • Dodržte jednotný vizuální styl i jazyk
  • Zaměřte se na svou cílovou skupinu a komunikační kanály, kde jsou Vaši zákazníci a publika
  • Komentujte dění v oboru, kde jste expertem
  • Nezapomínejte do Vaší komunikace vkládat lidský prvek
  • Nebojte se vystoupit z řady a říct svůj názor

A na co si dát pozor?

  • Nekomunikujte pod vlivem silných emocí
  • Berte odpovědnost za Vaši komunikaci
  • Hlídejte si komunikaci na soukromých profilech sociálních médií
  • Nebojte se změnit názor nebo komunikovat změny. Když vše vysvětlíte, bude to v pořádku

Vaše Lenka L.

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

Direct sales vs. On-line prodej: Výhody přímého kontaktu se zákazníky

V dnešní digitální éře, kdy většina obchodů a nákupů probíhá on-line, je stále důležité nezapomínat na tradiční způsoby prodeje a osobní kontakt se zákazníkem. Direct sales, neboli přímý prodej, je jednou z těchto tradičních metod, která má stále své místo a nabízí mnoho výhod. V tomto článku se podíváme na to, proč byste měli zvážit podporu Direct sales v rámci svých obchodních oddělení nebo osobních prodejů.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

1 + 6 =