UMĚNÍ PRODEJE aneb BABIČKU SI NECHTE…

Každý!

Věřte mi! 

Skutečně každý, chceme mít tu jistotu, že děláme správné rozhodnutí!

Obchodník, který prodává tzv. na jednu ránu, musí mít opravdu velmi bohaté portfolio klientů, aby se dlouhodobě uživil.

Vzpomínám si na jednu „dravou“ obchodnici mého týmu a jejího klienta. Ten obchod byl v nadstandardním finančním objemu běžné smlouvy. Všichni jsme byli nadšení a nejvíce obchodnice, provize byla „tučná“. Asi tušíte, jaký to mělo vývoj u klienta. Už jsme od něj nikdy nedostali ani korunu.

Meritem tohoto příběhu bylo, že nadřízený manažera, který smlouvu podepsal, tak nadšený nebyl. 

Nemohl vůbec pochopit rozsah zakázky, kterou si tato obchodnice odnesla. Ano, byla to „skvělá“ obchodnice, kterou si už nepustili přes práh společnosti. A tak musela jít o dům dál…

NEBO..

Znáte ten pocit, myslím si, že každému se nám to stalo. Stojíte ve zkušební kabince a nejste si jistí, jestli Vám daná věc sluší. Pokud máte štěstí vyjdete ven a na „place“ je asistent prodeje, který nejen rozumí módě, ale také myslí na Vaše dobro. 

Když štěstí nemáte, přinesete si mírně řečeno domů oblečení, které není zrovna lichotivým kouskem pro Váš šatník. 

Vrátíte se do tohoto obchodu? Samozřejmě, že ne. 

Pouček o tom, jak prodávat. Jaké jsou fáze prodeje, a že by obchod měl být Win-Win? A že za každou úspěšností obchodníka stojí nekonečná aktivita, která nese objednávky? Tak toho je plný internet. 

Jaká je však skutečná praxe a jak docílit umění prodeje? Je to jen o produktu? Musíme být jedničkou na trhu? Je to o tom, jak vypadáme a prezentujeme se? 

A hlavně, je stále dobré renomé obchodníka: „Tak ten by prodal i svou babičku!“?

To podstatné, co musím říct ze své 20leté praxe v prodejích je:

„Že otázka umění prodeje nezní: JAK PRODAT? ALE!

PROČ BY SI MĚL KLIENT NEBO FIRMA DANÝ PRODUKT KOUPIT?“

V současnosti tyto zkušenosti předávám formou TAOS akademie, která je výhradně postavena na mé praxi jako obchodníka a obchodní ředitelky.

Věřím v posilování obchodní komunity a spoluvytváření kreativního Businessu. Konzultativní styl prodeje je mým základním kamenem. A také ze své praxe vím, že DEAL- MAKING (poslední fáze prodeje) je pro prodej klíčový. Obdivuji experty všech oborů a uznávám obchod jako koloběh energie směny s cílem užitku toho, kdo kupuje!

Vaše Lenka L.

Chcete vědět, jak osobní branding mění hru ve firmách a korporacích? Buďte inovativní a objevte potenciál!

Chcete vědět, jak osobní branding mění hru ve firmách a korporacích? Buďte inovativní a objevte potenciál!

Osobní branding je klíčovým prvkem, který může přinést nejen jednotlivcům, ale i firmám a korporacím mnoho výhod. Budování silného osobního brandu zaměstnanců v rámci organizace přináší mnoho přínosů a posiluje celkovou identitu a pověst společnosti. Zde je pár důvodů, proč byste se měli zaměřit na osobní branding ve svém firemním prostředí:

Kompromis jako řešení konfliktu? Výhody a nevýhody

Kompromis jako řešení konfliktu? Výhody a nevýhody

Kompromis je často považován za strategii řešení konfliktů, která se snaží dosáhnout vyváženého a uspokojivého výsledku pro všechny zúčastněné strany. Nicméně, jako každá jiná strategie, i kompromis má své výhody a nevýhody.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

6 + 3 =