Konference ANO či NE? To je ta otázka!

Být či nebýt je slavný monolog prince Hamleta. … 

“BOOM” konferencí nám Covid zastavil prakticky ze dne na den.

 Jak je to dnes? Má smysl dělat konference? A jaká to nese rizika?

Když mne v Mladé frontě a.s. svěřili na starost Eventové oddělení, říkala jsem si, co s tím budu dělat? Nakonec jsem lifestylovým eventům Divize Časopisy a odborným konferencím pod značkami jako jsou E15 nebo Euro propadla. Nadšení mně neopustilo ani po mém odchodu z Mladé fronty.

Jakmile mne Míša Pfeiferová (zakladatelka společnosti Real Estate Academy) oslovila s možností obchodně–marketingové spolupráce na konferenci Renesance nájemního bydlení, neváhala jsem ani chvíli. Po dvouleté pauze nebylo o čem přemýšlet.

Odborná konference Renesance nájemního bydlení proběhla 13. 10. 2021 v naprosto unikátním prostředí v Domě Radost na Žižkově. A měla obří úspěch!

Co bylo klíčové?

Opět se mi potvrdilo, že podstatné pro úspěch konferencí jsou důležité tyto “ingredience”:

  • Téma, které je unikátní a přináší kvalitu obsahu panelů a přednášek
  • Opinion makers v panelech daného segmentu či oboru
  • Vhodná lokace konference, která koresponduje s tématem, navozuje příjemnou atmosféru a přináší zážitek
  • Publikum, které má co říct v rámci diskusí a networkingu
  • Obchodní partneři, kteří vám dají důvěru
  • Promyšlený marketing a obchodní strategie
  • Precizní organizace až do posledního detailu
  • Nadšení a víra, že vás nic nezastaví

Co bylo odlišné?

Tato konference byla tzv. hybridní! Kombinace prezenční a Stream verze je dnes už nutností. Vždy musíme myslet na to, že nám vládní rozhodnutí do našich strategických plánů můžou přinést stopku. Mít plan B je nutnost… Nechceme nic odkládat! Nechceme nic rušit!

Hybridní konference mají jeden podstatný půvab – a to že nemají expiraci.

Ovšem! Abych se vrátila k panu Hamletovi. Co se týká konferencí a eventů, já říkám své rezolutní ANO! Má to smysl, význam i efekt!

Vaše Lenka L.

Zvláštní poděkování:

Michaela Pfeiferová (Zakladatelka společnosti REA): https://www.realestate-academy.cz

Zuzana Chudoba (Expertka na nájemní bydlení): https://www.linkedin.com/in/zuzana-chudoba-1a58b525/

Jakub Klimeš (Event produkce): https://www.linkedin.com/in/klimesjakub87/

Jan Müller( Moderátor akce): https://www.linkedin.com/in/jan-muller-56719022/

Foto: Zuzana Chudoba, Michaela Pfeiferová, Lenka L. Benetková
Osobní Branding a jeho smysl?

Osobní Branding a jeho smysl?

Náš osobní Branding je nekonečný příběh toho všeho, co děláme, jaké máme názory, jak se prezentujeme a také to, jak působíme. Děláme to každý den! Výsledkem je naše osobní ZNAČKA, naše IDENTITA. Ta se formuje v prostředí, ve kterém pracujeme a žijeme. Ovlivňují ji také lidi, se kterými jsme v kontaktu pracovně i soukromě. Nese naše schopnosti, dovednosti a charakteristické rysy. Zobrazuje naše názory, postoje.

Dokážeme změnit Mindset obchodníka? 

Dokážeme změnit Mindset obchodníka? 

Chcete-li, potřebujete-li změnit nastavení a přístup obchodníků, má to jeden podstatný aspekt, abyste dosáhli změny a úspěchu. Je to Leader, který obchodníky vede. U něj musíte začít.

„Image“ jako součást našeho Osobního Brandingu?

„Image“ jako součást našeho Osobního Brandingu?

Jak se říká „Ďábel tkví v detailu.“ Tím našim detailem může být také KVALITNÍ Book našich fotografií. Investice, která se vyplatí! Fotografie, které využijeme při naši komunikaci na sociálních sítích a také v článcích, které publikujeme. Použijeme je na svém webu, blogu nebo v tiskových zprávách.

Lenka L. Benetková

+420 724 810 810

7 + 6 =